Kategorie
Aktualności » WAŻNE DLA PRZEDSIĘBIORCY
NOWE NARZĘDZIE DO KONTAKTÓW Z ZUS
Od 5 grudnia br. zostało udostępnione Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) ZUS.
COT to specjalna usługowa infolinia ZUS, będąca jednym z elementów Platformy Usług Elektronicznych (PUE). Można tu zasięgnąć zarówno informacji o charakterze ogólnym jak i w sprawach indywidualnych, np. o kwocie składek zgromadzonych na indywidualnym koncie. Za pośrednictwem COT można również zarezerwować wizytę w placówce ZUS, a nawet złożyć wnioski, które nie wymagają podpisu elektronicznego. Przekazanie jakichkolwiek spersonalizowanych wiadomości przez konsultantów COT poprzedzone jest uwierzytelnieniem dzwoniącego klienta, który musi podać w tym celu specjalny identyfikator i PIN, nadawane przy okazji rejestracji własnego profilu na PUE.
801 400 987 - dla telefonów stacjonarnych
22 560 16 00 - dla telefonów stacjonarnych i komórkowych
Centrum Obsługi Telefonicznej dostępne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1800. Poza tymi godzinami, a także w weekendy, dostępny jest Automatyczny System Informacyjny COT.
Źródło: Gazeta Podatkowa nr 100 (932) z dnia 13.12.2012