Kategorie
Aktualności » Wiadomości prasowe
Drobny handel w wielkim centrum
10 grudnia 2010
Mali przesiębiorcy, którzy prowadzą swój biznes pod tzw. marką no name mają szanse zaistnieć w wielkim handlu. Dla nich przepustką do galerii mogą być stoiska funkcjonujące w pasażach handlowych. Koszt ich wynajmu to 2-4 tys. zł miesięcznie. Czynsz podobne jak w przypadku lokali tradycyjnych jest płatny z góry. DO tego dochodzą jeszcze wydatki na budowę stoiska , którre wahają się od 5 do nawet 20 tys. Do najemcy należy też zabezpieczenie towarów przed kradzieżą.
Jakie stoiska są mile widziane ?
Zarządcy centrów handlowych chętnie nawiązują współpracę z właścicielami określonych stoisk:
- oferta powinna wyróżniać się na tle sklepów, nie może stanowić dla nich konkurencji, powinna być wręcz uzupełnieniem
- stoisko powinno być estetyczne
- stoisko powinno szybko zdobyć stałych klientów
- obsługa powinna być miła i fachowa
- stoisko nie może świecić pustkami, towar musi być stale uzupełniany
- właściciel musi płacić czynsz w wyznaczonym terminie
- właściciel musi przestrzegać regulaminu centrum handlowego, zwłaszcza jeśli chodzi o godziny otwarcia
WIęcej w "Gazecie Prawnej"z dnai 9 grudnia 2010 r.
Aktualizacja: Emilia Kujawa - Tarka